.
. . . . .

Friday, November 21, 2008

When I Grow up...

Last night I went to the Tesco with my sister to buy some stuff. And I found an amazing thing that I never play when I was child. So I decide to buy that stuff. And I found out that kind of stuff is so interesting. It is a writing pad for a kids actually, and this morning I figure out that this pad actually works with Magnet. 

Ni adalah muka baru bangun dari tidur

Ni gambar semalam, masa tengah chit chat dengan Faiz @ Suri

Lagi- lagi jerawat. Ia makin BESAR & MERAH

Jadi bila aku dah besar, aku tak pernah berasa malu untuk main benda- benda ni. Sebab aku teringin sangat nak main dari dulu lagi. Lagi pun benda ni boleh mendatangkan manfaat kepada aku seperti:
  1. Aku boleh bawa benda ni balik kampus, dan tinggalkan pesanan pada pad ni kepada budak bilik aku.
  2. Aku juga boleh buat benda ni sebagai reminder aku. Letak je dekat softboard yang ada dalam bilik tu, en en en?
  3. Boleh jadi teman baru aku, kalau aku bosan.
  4. Ia juga akan jadi tempat aku meluahkan perasaan dan hasil kreativiti aku. (cewah, poyo je, hik3...)

Lukisan kanak- kanak riang, aku kan tak pernah main benda ni masa kecil

Muka yang sangat ceria di pagi hari + belum mandi


Mari ramai- ramai sebut "A....."

Okay.. Sekarang kita sebut "N...." pula

"N...." Lagi. C'mon.. Say "N...."

Lastly, Say "Y...." Cepat la, sebut.

And now, I'm going to bath. I don't want you smell something while you reading my blog

P/S: Aku sangat suka benda tu. hik3... Sampai aku tak sempat nak kemas bilik.

9 tenggelam:

DicKiE aDaMs said...

pagi hari pun tetap chanteks! haha

fr3akisme said...

hahahaaaa.... mcm budak2..... wahh rmbut mcm ratu... hak3...

owh yeah, tgl lg bpe ari je lg ko nk msuk ke alam "adult" kn....

so aku fhm... min la puas2 menatang tu.... hak3....

say bye to TEENagers n say hello to ADULT!! hahahaa...

nehhh apa ko rasak.... hahahaaa....

DaNnY oCeaN said...

dickie: tetaplah kau memberikan komen yang "membina" tu kan?

fr3akisme:
hoho.. ingat juga kau yea? hik3...
bagus- bagus... kamik rasak bangga..

Aliya Azmi said...

kamek rasa mun riang raya mcm barney juak lah. HAHAHA.

yang best nya, kamek ikut sebutan "sebut A... skang sebut N"

comel sial. AHHAHAHAHA

Aliya Azmi said...

come on.. say N.

Aku suka ini. lupa gitau. heheheheeh mcm comel gilaaaaaaaaaaaaaaa

Rikhman said...

ada persamaan u ngan my 3 y/o sis ni..lol

e-zul Iswhat said...

haha.

kanak2 brjerawat yg riang.

hans said...

adoi...
tingat time keje bahagian toys..
tolonglah danny ko main benda tu...
haha

farah fazanna said...

yeye lepas ni boleh mintak pinjam main.
aku dengan abang aku dulu selalu berebut nak main benda ni.
tapi haritu aku tengok anak sedara aku punya dah mcm up sket. siap ada cop2 kaler2 wehh.