.
. . . . .

Friday, January 23, 2009

Danny kena asthma attack + demam panas + duduk dekat kampus sorunk2 = xjadi pergi langkawi

Hari ni, semua orang dah start bercuti. Siapa yang sempat balik semalam, hari ni dah ada dekat rumah. Siapa yang balik hari ni, akan merasa cuti start petang ni atau pun malam ni. Tapi aku? Hrmmmm... Tak tahu macam mana nak cakap, tapi lebih baik aku cerita sahaja.
Few days back, am having a really bad flu, until yesterday, am not recover from my flu, plus to make it worst my asthma attacking me real bad yesterday. Dan lebih menyedihkan lagi, sepatutnya aku berangkat ke Langkawi semalam. Tetapi memandangkan aku nak mengangkat kaki pun dah tak larat, jadi aku pun taklah ikut mereka yang lain.
i haven't eat anything start from yesterday. If any food enter my mouth, I definitely will vomit back. Even now, I push myself to blogging because im too bored, there is nothing to do, especially when you are alone and sick.

7 tenggelam:

RiRa said...

knape u tak blik rumah??

DaNnY oCeaN said...

mcm mana i nak balik rumah...
nak bangun dari katil pon i x larat.

plus, i dont think tiket ada lagi skunk nie..

and im definitely xkan bgtau my mom...
nnt dye risau..

lg pun kat level i ada 2 3 orunk...
so kliu apa2 hal, dyrunk boleh tolong....

Aliya Azmi said...

aww danny!

DaNnY oCeaN said...

i know its horrible..
but what can i do...

DicKiE aDaMs said...

aiyoh siannya.. tu la nanti pasni prepare tiket awal2 danny oii..

pasni jgn lupe mkn lak..
dah slamat smpai kg nanti bgtau la..

take cre my fren..

DaNnY oCeaN said...

bkn nye xnak beli tiket awal2 faiz,
tp sepatut nye mmg aku xbalik rumah pon...

kene g langkawi,
tp disebabkan aku demam sampai x larat nak bergerak, aku pon x bley la nak join dyerunk g langkawi..
nasib baik x kene bayar ape2...

Anonymous said...

ksian ko eh... ermmm smpat lg tu nk p langkawi jgk...

ermmm dlm hati tu msti frust kn x dpt join dorg... ngahaha!!